tisdag 19 juli 2011

Saga och vinbärsbuskarna

 Saga älskar vinbär. Trots att de inte är riktigt mogna än.
 Hon har plockat vinbär med både mormor och farmor i sommar. Och det går knappt att slita henne från buskarna med de syrliga bären.
Mums...
Saga tycker de är goda fast de är så sura att hennes mamma knappt får i sig dem ens om hon försöker.
 De här buskarna finns hos farmor i Verkskär.
Vi åkte därifrån och hem till Solna idag. Med shoppingstopp i Uppsala. Det känns helt okej att vara hemma tycker jag. Ser fram emot att få sova i min sköna säng och duscha skönt sen. Och datorn har jag längtat MYCKET efter. Men det är för mycket betong och trafik här, och för lite natur. Och hur ska det gå med vår lägenhetsrenovering??? Hmmm... Det ekar i huvudet.
Dessutom har jag idag ont i både ryggen och ischijasen samtidigt som jag varit supertrött hela dagen och haft huvudvärk. Är täppt i näsan också. Men lycklig över att ha en liten skruttis sparkandes inne i magen. Och lika lycklig över att ha en lite större skruttis sovandes i spjälsängen i vårt sovrum.
Kärlek!!!

Inga kommentarer: