onsdag 27 juli 2011

Premiärdopp i älskade Bosjön!


Idag hamnade jag turligt nog i Bone med älskade kusiner och kusinbarn. Och ÄNTLIGEN fick jag BADA!!! Jag, Anja och Nora plaskade i Bosjön ett bra tag. På bilden syns jag, Anja och Hampus!


Nora gosade lite med morfar Jan vid fikat efteråt.


Och Maria åt goda kakor med mamma Maria medan Niklas fixade te åt mig. De bor i lilla fina stugan nu under deras Trönövecka. Mysigt!!!


Jag tror inte jag har varit här på flera år!!! Känns konstigt, för när jag var barn och främst i tonåren hängde jag här ofta ofta, badade, åt Bullens pilsnerkorv och matade änderna. Och min och Tias första somrarar boade vi in oss och myste här i några dagar och nätter.


Det enda som riktigt har ändrats sedan dess är utsikten över sjön.


Gamla Dambroa har bytts ut helt enkelt!


Vi hann inte stanna så länge den här gången. Men jag är överlycklig då jag fått bada i min älsklingssjö och träffat kusiner med familjer!!


Fina kusinbarn har jag. Ni får dock INTE se bilden där Vera drog upp en ölburk ur morfars bagagelucka. ;-)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: