torsdag 9 september 2010

Saga, jobb, sömn...

Mycket jobb, lite Saga-tid och en stor dos kvällströtthet har bidragit till mitt uteblivna bloggande dessa dagar. Förlåt!
Jag har duktigt lagt mig före elva och sovit halvdåligt för att sedan kämpa mig upp tidigt och lämna Saga på dagis klockan åtta... fram till igår, då hon blev kvar på dagis till fyratiden vilket var alltför länge förstås. Saga grät och gnällde hela kvällen sen, så i morse lämnade jag 9.15. Det kändes mycket bättre! Fast hon grät massor när jag gick... och jag grät på väg ner i tunnelbanan.
Jag har jobbat hårt med en modedokumentär på Barracuda all tid jag haft över, vilket varit riktigt kul. Och imorgon får jag veta om det blir modeklippning i sex veckor till efter nästa vecka.

God Natt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: