onsdag 29 september 2010

En morgon med Saga

Saga var så underbar imorse. Hon vaknade halv sju och fick leka med min iPhone i sängen vilket resulterade i att tonerna av Mas Que Nada med Sergio Mendes och Black Eyed Peas snart flödade ut i rummet. Jag nickade lite i takt med musiken och Saga blev genast danssugen. Så vi dansade ut i vardagsrummet och for runt på golvet tills låten var slut. Saga satt nöjt i min famn och myste.




När jag sedan duschade och sminkade mig satt hon och ritade utanför badrummet. Hon säger tröja nu, "töja", och skorna, med sitt eget lilla uttal. Duktig och söt är hon. Och hon verkade riktigt nöjd när jag lämnade henne med mormor alldeles nyss.
Jag har jobbat i kapp under måndagen och tisdagen så jag kan gå tidigt från Bareacuda idag, och få se dagsljuset i parken med min mamma och min älskade lilla dotter!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: