måndag 6 september 2010

Redigeringsutmaning och Sagalängtan

Idag har jag klippt modefilm på Barracuda. -En ny, spännande utmaning. I tio timmar jobbade jag. Allt för att kunna sluta tidigare på onsdag och fredag. För att hinna umgås med min älskade dotter så mycket som möjligt. När jag längtade som mest efter henne idag fick jag den här bilden av Tias.


Ja, nu ska hon äta själv. Till varje pris. En filmsnutt finns också, där hon smackar på sina små köttfärskladdiga fingrar.
Imorse lämnade jag Saga på dagis en timme tidigare än hon är van, redan klockan åtta! Det kändes lite hemskt, för hon skulle lämnas på övervåningen där hon inte varit förr, med personal hon inte känner. Lillgumman...
Det hade gått bra i alla fall, och när Tias kom och hämtade henne vid tretiden var hon ute och lekte och såg honom på håll. "Pappa!" ropade hon. Sötis!!! Hon sov när jag kom hem närmare åtta på kvällen...

Imorgon väntar en liknande dag. Så det blir tidigt sänggående även för mig. Men först en kopp te och lite mörk choklad!!!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: