torsdag 23 september 2010

Min Saga...

Hon sov gott i natt vår lilla tjej. Hostade till några gånger så jag och Tias flög upp dock. När hon vaknade strax före åtta var hon så mammig att hon bara ville sitta som en liten apunge i min famn och mysa. Och så tittade hon på Ankis och grät!!! Men när hon väl pignat på sig fick hon gröt och var hur nöjd som helst och ville leka med sin faster.


När jag åkte hemifrån var det full fart i vardagsrummet och Saga vinkade glatt.
De får ha en dag till av lek och stoj, så blir det dagis imorgon!
Nu sitter jag på Barracuda och väntar medan datorn jobbar. Lite huvudvärk, trötthet och den svenska, puckade politiken tynger mig och jag har kommit på att måndagar och torsdagar är veckans värsta dagar; Sagalängtan är så stark när jag går på min fjärde arbetsdag.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: