torsdag 29 juli 2010

Massor med steg!!!

Så dagen efter de tre-fyra första sammanhängande stegen tog Saga plötsligt fem steg. Och sex... och sju!!! Stapplande men envist.


Och idag har hon gått tolv små steg. Så duktigt! Det är ett stort steg för min lilla tjej. Hon kan gå!!!

Jag har jobbat tidig morgon idag och känner mig som ett vrak. Jag har också klippt och slingat håret på Ibi. Det förkortade min eftermiddagsvila, men det är härligt att få en lite mer sommarfräsch look.
Saga, Tias, Ankis och Josefine har åkt ut till Verkskär i regnet så jag är ensam hemma vilket väl är lika bra med tanke på hur mycket jag har att göra... och hur tidigt jag måste lägga mig. Jag saknar dem dock. Och är så trött att jag egentligen vill ligga framför TV:n och äta glass... Mysa riktigt medan regnet öser ner. Härligt med regn efter all värme tycker jag. Värmen håller ju för övrigt i sig. Och självklart hoppas jag på fler fina sommardagar snart.
Nu ska jag ta mig lite mat. Och jordgubbar med glass till efterrätt!

1 kommentar:

Mormor sa...

Det här var ju det gulligaste jag har sett!!!!
Christer och jag har tittat flera gånger på filmen och vi blir både rörda och stolta. Saga är ju så duktig!!!!