onsdag 21 juli 2010

Den första dagen...

Den första dagen vi hade Saga hemma var magisk.

Det var den trettonde juni 2009 och vi väntade besök från Ankis, mamma och Christer. Alla ville träffa vår nyfödda familjemedlem. Hon var redan då underbart söt och vi var så lyckliga.

En fantastisk känsla var det. Som en kärleksberusning. Vi låg på dubbelsängen alla tre och bara myste.

Jag har fixat med nyfödingsbilder nu på kvällen, så jag ska ha en möjlighet att börja med fotoalbum och fotoböcker snart. På den här bilden är Saga bara en dag gammal. Hon håller sin pappas finger.

Idag på TV4 har jag för övrigt fotat hårvårdsprodukter och kalufser samt klippt ihop ett lite fantasifullt inslag till 19-sändningen. Det var kul. Jag saknar fotograferandet väldigt nu när jag mest redigerar!
Vi hade velat ha bilder på någon som färgade håret... Annars är vi nöjda. Här är inslaget!


Inga kommentarer: