torsdag 15 juli 2010

Snygg klännig, gullig unge och anonym baderska

Åh, vad skönt det vore att åter rusa runt i Sandhammaren i Skåne så det kalla vattnet skvätter om benen. Jag längtar tillbaka, där jag sitter i en lägenhet i Solna och svettas. Det känns som en bastu här inne!

Jag har varit igång som en tok idag. Ränt på mellandagsrean framför allt, och köpt en likadan klänning som den ovan fast vit med blått rutmönster. Helt underbar! Märket heter Pour och butiken, Casbah, ligger i Kista Centrum.
Jag har varit igång idag, minst sagt. -Tvättat två maskiner, kört en diskmaskin, bytt i sängen samt försökt ladda hem ett program som heter VLC och ska göra att jag kan titta på samt importera mina AVCHD-filmer från nya kompaktkameran in i datorn. Det var svårare än jag trodde, och innan jag hann hitta en äldre version (till min tydligen för gamla dator) tog kamerabatteriet slut. Laddare och nya batterier finns i Verkskär. Förstås.

Lilla Saga är också i Verkskär... Världens gulligaste unge är hon, och jag längtar. Förstås.

Jag längtar också efter ett svalkande bad... På bilden är jag skum och anonym i Tygsta Bone, Trönö. Väldigt roligt har jag också!

Nu är klockan snart åtta och sängen väntar.
Natti!

Inga kommentarer: