lördag 17 juli 2010

Bilder från Sandhammaren

Sandhammaren på Skånska östkusten var en av de härligaste stränder jag upplevt.

Det var i juni, Saga hade precis somnat så jag och Tias fick springa i vattenbrynet och flippa ur bäst vi ville medan mamma och Christer vaktade den lilla i vagnen.

Det var varmt men ännu svalt denna sommardag. Den extrema värmeböljan lät vänta på sig.

Strandpromenaden var lång och sanden len.

Den utsläppta mamman var skvatt galen. Lycka!!!

Jag och Tias promenerade, skuttade och plaskade så vattnet stänkte...

... och lekte med våra tekniska prylar...

En sån underbar playa, tänkte vi, med så lite folk!!!

Saga sov länge under uppsikt av mormor och morfar.

De har varit här många gånger, och jag förstår varför.

Jag hoppas även vi kommer tillbaka nästa sommar.

Då ska vi plaska med vår lilla tvååring!

Inga kommentarer: