torsdag 2 december 2010

Oväntat kvällsjobb!

Jag hade riktig tur idag. Fick imorse reda på att Sagas dagis är STÄNGT imorgon vilket vi inte räknat med i vår lilla familj. Nej jag skulle jobba från tre på natten var det tänkt. Och Tias skulle lämna dottern på förskolan redan 7.15.
Jobb för hela slanten alltså... -Så skulle personalen ha planeringsdag!!
Klockan hann nästan bli två och tågbiljetter till Sagas farmor nästan beställda innan jag fick reda på att jag kunde byta morgonpasset mot ett kvällspass idag!


Tidig lunch hade jag ätit. Och matlådan till kvällen var i minsta laget. Men annars har det varit riktigt kul att klippa nyheter igen.
Livespeakar till Morgonsoffan och ett inslag om pyromanen i Ystad är vad jag producerat hittills. Imorgon ska jag mysa med Saga och sedan jobba ännu ett kvällspass på fyran.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: