torsdag 16 december 2010

Lyxkväll efter shoppingdag

Efter en dag på stan och galen julklappsshopping på Leksaksborgen med Ankis och sen en mysig eftermiddag med Saga, som var sig lik förutom hennes raseriutbrott före maten då hon knöt sina små händer, skrek illvrål och kastade haklappar åt höger och vänster... Efter det och god middag med köttfärsbiffar jag gjort samtidigt som jag kokade Leilas smörkola...


Efter det blev det ett glas vin... eller två... på hotellet med min mammagruppskompis Malin! Supermysigt!! Vi är ju inom mediabranschen också båda två, så vi har massor att prata om.
De stängde dock gallerian klockan nio, och jag hade inte med mig ytterkläder! Så jag fick låna en filt på hotellet samt Malins halsduk (som egentligen var en ungersk duk) för att klara mig hem i kylan. Fnittrigt blev det eftersom Malin fick hålla ihop filten bak och mina armar var så intullade att jag inte skulle ha kunnat ta emot mig om jag ramlat!!!


Väl hemma i värmen fick jag se vårt nytillskott hemma; GRANEN! -Som Saga och Tias klätt.


Jag lade glitter på den och plockade upp lite tomtar på skänken innan jag rullade in smörkolorna i papper.


Imorgon tar jag nog en mysdag med Saga igen. det behöver vi! Eller i alla fall jag.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: