söndag 20 juni 2010

Vår snygga lägenhet;-)

Medan jag väntar på att få börja klippa till Nyhetsmorgon får ni lite bilder från vår lägenhet!
Balkongen blir ju bara snyggare och snyggare.
Det senaste tillskottet är två härliga, runda lampor som laddas genom solcell och lyser på kvällarna.
Jag skall fånga dem på bild by night så fort jag kommer på det!
Saga får rå om vardagsrumsbordet nu. Perfekt!!! Nu får vår gästbok och tidningarna vara i fred och så framstår Sagas egna saker desto mer intressanta för dottern.
Och så har vi älsklingsskåpen. Med kronorna på, prinsessbröllopet till ära. Det enda vi retar oss på är att DVD:n inte får plats i ett skåp utan måste stå ovanpå!!! Och att tillhörande bautahögtalare måste stå bredvid skåpen, på var sida... OCH bakom soffan. Inte snyggt, och jag antar att DVD-spelare och hemmabiosystem krumpit sedan vi köpte detta.
Annars kan jag tillägga att jag sovit mindre än tre timmar i natt... Jag såg Daniel Westlings pappas tal på TV innan jag gick och lade mig strax efter elva. Halv ett gick jag upp för att se de sista bilderna från valsandet på slottet. Vackert!
Sen somnade Tias, men inte jag. Huvudet var fullt av bröllop, Skåne-resa och annat viktigt. Efter halv två någon gång lyckades jag äntligen somna. Halv fem skulle jag upp.
Nu har klockan passerat sex och jag antar att det tittar in en reporter snart så vi kan sätta igång att JOBBA!

Inga kommentarer: