lördag 15 maj 2010

Sommarmys efter jobbet

Jag tog bilen hem klockan fyra i eftermiddags.


Och väl hemma tog jag ut min älskade Saga på en liten tur i parken. Jag åt en glass i eftermiddagssolen och Saga fick gunga lääänge! Hon nynnar, mumlar och myser där hon far fram i sin bebisgunga. Sen blir hon helt vansinnig när jag lyfter ur henne. Idag lyckades jag kollra bort henne med rutchkanan vilket funkade bra. Enda haken var att hon nu blev lika arg när hon inte fick åka den med heller!



Middagen åt vi på balkongen idag. Härligt till tusen!



Jag och Tias åt färdigmarinerat kött, pommes å bea. Lättfixat och gott!


Tias har satt upp våra två snygga parasoll från IKEA nu. De behövs!


Och Saga har börjat äta mer nu; lax, fiskbullar, kalkon, ärtor, majs, potatis, makaroner... Duktig tjej!!!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: