tisdag 18 maj 2010

En höjdarmåndag!

Grattis mamma, som fyller år på Norges nationaldag!!! Jag sjöng Ja må hon leva i telefonen imorse. Tias kompade på gitarr, i valstakt!
Vilken underbar dag vi har haft idag! Tias har haft en pappadag och jag skulle ha fixat med min nya hemsida... Men jag sköt på det till kvällen då solen gått ned.
Istället gick vi till Fridhemsplan, shoppade lite, åt på Sala Thai och lekte i Vasaparken!
Det var härligt varmt ute och Saga var lika glad som vi.
Vi kom hem vid halv fem och åt både mellis och middag på balkongen. Sen har jag fixat med "gamla" bröllopsbilder. Det tar mååånga timmar att gå igenom allt till nya hemsidan.
Nu har jag äntligen lagt mig för att sova. Mycket jobb kvar har jag. Hoppas jag hinner fixa mer med det snart!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken liten sötnos!

Den där balkongen i förra inlägget var underbar - nu fick jag lite idéer :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Unknown sa...

Kul!!!