söndag 2 maj 2010

Solig söndag i Tessinparken

Det kändes lyxigt att masa sig till syrran och få lunch efter jobbet. Hon var hemma med Alvar medan Oscar och Erik var på barnkalas.
Och Alvar är bra förtjust i sin moster;-)
Vi lekte massor, och jag blev lite piggare.
Så gick vi till Tessinparken och åt Pigelin i solen.
Mysigt!

Men fontänen har definitivt tappat stinget. Den brukar ju vara så hög och fin... Nu känns den mest gammal och trött!
Lekparken var nästa stopp. Den här klätterställningen var verkligen avancerad!
Jag köpte sen ursnygga Reiker-skor på Crispin. I grön mocca!

Å så kom Oscar och Erik. Vi fikade på Thelins och gick en shoppingtur på Lindex.

Oscar och Alvar fick tokfnatt mellan hyllorna!


Och syrran var cool i Tessinparken innan vi skildes åt för dagen. Jag gick till fyran och tog bilen hem.
Nu är jag supertrött... men funderar ändå på en balkongstädning. Solen skiner ju, och jag vill kunna gå ut, sätta mig och bara mysa... när som helst!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: