lördag 15 maj 2010

Kort paus i solen

Åh vilken sommarvärme!!!
Jag jobbar dock 9-17 på TV4 så det blir inte mycket sol för mig idag... Bara lite. Jag behövde en nypa luft efter stressen i redigeringen.
Det var hemskt att lämna hemmet imorse. Saga hade just vaknat och stod i spjälsängen å pratade för fulla muggar. Morgonglad som vanligt. Och när jag gick in i sovrummet för att säga hej och pussa lite på henne blev hon ännu gladare. När jag sedan gick ut i hallen igen började hon storgråta!
Jag hade superbråttom och fick lämna en gråtande bebis!!! Tias fick väl kämpa sig upp illa kvickt för att få henne glad igen... Och det gick antagligen jättebra. Men hemskt var det. En stund.
Nu hoppas jag på finväder även imorgon så jag får mysa i solen med familjen!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: