torsdag 5 juli 2012

Nu händer det saker!

Vilka dagar...


Igår tog jag tåget mot Uppsala i samma veva som jag fick veta att vi fått ett bud på vår lägenhet! -Accepterat pris, 2 595 000 kronor. Och köparen vill flytta in i oktober!
Ja vad ska man säga?? -Vi sa ja trots att vi inte själva vet om vi ska söka oss till Sollentuna eller Trönö. Lite läskigt är det.



Och mitt i alltihop har jag en helsida i Aftonbladet med tips på hur man tar bra barnbilder!!



Tias hämtade mig i Uppsala. Vi for vidare och efter att vi lämnat grejer och joxat lite i lägenheten i Solna for vi in till Cirkus där vi åt dyr samt o-speciell mat, kollade på folk och våndades över vår framtid i väntan på en mycket efterlängtad konsert.



Alison Krauss och Union Station. Konserten var helt fantastisk. Alison och Dan's röster ihop... Jag både rös och fick tårar.



Och efteråt var vi så här lyckliga!



Vi gick till Mix Musik Café och tog varsin öl.



Funderade på allting.....



Kollade på vår favvogård på Hemnet... som tyvärr ligger lite på fel ställe... Innan vi kom hem till lägenheten.



I förmiddags skrev vi på kontraktet så nu finns det ingen återvändo.



Skönt men nervöst. Nu sitter vi i bilen på väg ut i stugan med en fråga i huvudet:

Vad händer nu???

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: