fredag 6 juli 2012

Mina små älsklingar i Roslagen




Det var underbart att få gosa med mina älskade små igen efter drygt två dygn ifrån dem. Agnes som aldrig varit ifrån mig så här förut sprattlade glatt i min famn när jag tog upp henne och Saga upprepade många gånger under kvällen att hon älskade mig, tyckte om mig och hade längtat efter mig. <3
Vi grillade med Gun, Ankis, Ulf, Roger och Eva igår kväll och idag kom Sebastian och Bettan. Vi hade toppenväder men det blev inget bad för vår lilla familj. Vattnet har ju inte hunnit värmas upp än.



Det kändes ledsamt att lämna alla precis innan nästa grillkväll... Och tokigt nog glömde jag mina hemnycklar, så Tias fick köra i kapp bussen och lämna över sina nycklar till mig i all hast.
Snart är jag i alla fall hemma. Ska äta och SOVA inför morgondagens och söndagens morgonjobb på TV4. Sen kommer min älskade familj hem och PUSSKALAS väntar! :-)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: