söndag 4 mars 2012

Utflykt bland kultprylar i Söderhamn




I natt sov Agnes bättre än på länge då febern ÄNTLIGEN gått ner. Yes!! Vi var vakna mellan klockan fyra och klockan fem, bytte blöja och joxade, men sov sen till 8,30!



Idag har vi varit på Erikshjälpen och shoppat loss...



... eller i alla fall köpt en fin skål från Glimma Glasbruk!



Vi tappade Sagas anka men fann den på parkeringen då vi for tillbaka för att leta. Tack och looov!



Sedan for vi ut till Stenö och tittade lite. Vackert men kallt var det.



Lite läskigt med vattnet tyckte Saga.



Sist men inte minst fikade vi på Rådhus Konditoriet.



Himla mysigt! Även om jag tyckte hallon-Budapest-bakelsen var rent av äcklig!!!











Snygg inredning har de i alla fall där. Och hade vi varit tidigare ute hade jag gladeligen valt att sätta tänderna i kakbuffén!!



När mamma och Christer åkt hem vaknade Agnes.



Jag matade å vi busade och flamsade lite som vi brukar, haha!



Sen lämnade vi Rådhus Konditoriet för köp av lördagsgodis på ÖoB.



Vi har haft en mysig kväll med Melodifestival och grejer.
Jag har just matat Agnes som sovit sedan klockan 22. Nu sover hon igen så... God Natt!
:-)

- Postat med min iPhone

Inga kommentarer: