lördag 24 mars 2012

Agnes och mormor på söder




Medan Tias och Saga ränt på IKEA, städat ur Ankis lägenhet och Saga äntligen fått leka med sin faster i Uppsala har jag och Agnes haft en härlig vårdag på söder med mormor och morfar.
Först tog vi hissen upp till deras lägenhet där vi fick god mat.


Sedan gick jag, Agnes och mamma Monteliusvägen och tittade på utsikten.


Mysigt! Jag var galet sliten efter fyra (!!!) nästan sömnlösa nätter och på det en intensiv förkylning som dessutom genererat i ett jobbigt illamående under natten. Jag trodde jag skulle bli magsjuk samtidigt som jag svettades av duntäcket då det plötsligt blivit vårvarmt i sovrummet. Och mitt i detta var Agnes vaken och PIGG mellan klockan två på natten och klockan fyra. Sen hostade hon ut nappen etc stor del av den resterande natten.
Min lilla solstråle... Hon sov ytterst lite även under vår promenad men har nu somnat i vagnen på tunnelbanan på väg hem.


Trots mitt tillstånd med snorande och illamående har vi haft en riktig lyckodag. Härligt att få så mycket tid med Agnes kära mormor. Och mysigt med gofika och middag hos mormor och morfar.
Nu är vi snart hemma, liksom resten av familjen!

- Postat med min iPhone

Inga kommentarer: