torsdag 15 mars 2012

Mystorsdag med syster och bebbar

Åh vilken HÄRLIG dag jag haft!!!
Barnen vaknade tidigt för ovanlighetens skull, vi var uppe 6.40, nästan en timme tidigare än vanligt så det blev en lugn morgon.
Efter dagis tog jag mig en riktig shoppingdag i Sthlm City, köpte två par nya vinterstövlar på rea på Knulp, en ny dagbok på Åhléns... och så letade jag ny handväska men fann ingen.



Mysigast var lunchen!! Jag och Agnes hade stämt träff med bästa mostern och gick på Grill! Jag har aldrig ätit lunch där förut men det var urgott!! Agnes fick burkmat för första gången, morot- och palsternackspuré vilket hon verkade gilla.



Hon satt i sittdelen till vagnen idag för första gången. Sov nästan hela min tur på stan men var nöjd även när hon var vaken. Nu stressade vi till dagis och hämtade storasyster.



Mina gullungar. Agnes har ätit en skål gröt och en halv banan, även det för första gången, i kväll. Och hon var överförtjust! Vi övriga åt morotsbiffar.



Jag läste "Billy på landet" som godnattsaga sedan och då somnade båda mina fina töser! ;-)
Nu ska även jag lägga mig.

God Natt!

- Postat med min iPhone

Inga kommentarer: