torsdag 2 augusti 2012

Bildfest från V75!

I helgen plåtade jag trav för första gången. V75 gick av stapeln på Sävsaås och jag körde hårt för tidningen Ljusnan.
 Åke Svanstedt vann första loppet.
  Sedan rusade jag över travbanan och ställde mig vid det blå tornet för att ta kommande lopp.
Vackra hästar och mycket folk.
Pengar i omlopp.
Jag och Åsa Kastman gjorde mingelrep mellan loppen.
Hittade både människor och hundar med... travintresse..?

Järvsöfax gjorde en härlig uppvisning.
Och allt hade varit frid och fröjd om vi inte blivit utskällda av en grinig gubbe för att vi kanske skrämde upp hästarna.

Jag har jobbat så intensivt sedan dess att jag inte hunnit varken blogga, mejla eller något annat. Barnen är i stugan i Roslagen så jag har fått sova ut på mornarna. Ändå är jag så trött att jag nästan rasar ihop. Idag jobbar jag min åttonde dag i streck. Och efter morgondagens kvällspass är jag ledig i tre dagar. Då bär det av till stugan en sväng!! :-)

Inga kommentarer: