söndag 5 augusti 2012

Hemma hos älsklingarna




ÄNTLIGEN!!! Efter åtta dagar långt ifrån mina älskade ungar var jag nära att börja gråta när jag såg dem genom bussfönstret. Att få hålla dem igen var ren lycka. De tycktes ha saknat mig också för Saga ville hålla min hand och vara med mig hela tiden.


Älskade Agnes var nästan lite tveksam först innan hon skrattade i min famn och inte ville gå till någon annan.
Vi blev kvar i Uppsala en stund, åt på IKEA och köpte en bil-DVD där bredvid.


Myyys!!


Sen kom vi hem till vår varma lägenhet. Vi har handlat, ätit...


Saga har gjort konster ála OS...


Agnes har ställt sig upp mot diskmaskinen två gånger och nästan krupit. Hon har ålat runt i rask takt, kastat bunkar, rivit och försökt äta papper, varit på modemet etc.


Och så har båda tjejerna fått bada förstås.


När väl gull-Agnes Bus somnat tog vi övriga go-fika med latte och chokladfondue på balkongen. MUMS!!!


Det känns skönt att vi är hemma bland våra saker nu i några dagar. Men det känns lika skönt att lägenheten är såld.
Nu hoppas vi bara att vi får köpa Huset!! ;-)

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: