torsdag 9 augusti 2012

Ett litet lugn...



Mitt Trönö. En plats där jag kan hämta andan.


I kväll var himlen så vacker. En stor härlig regnbåge i söder. Här på väg att försvinna.


Och rodnande himmel i norr.


Jag gick en sväng i duggregnet och njöt av tystnaden.


Sen gick jag in och bakade muffins i mina nyköpta silikonformar från Rusta.


Muffins med frysta hallon och blåbär som jag plockat själv... i lösviktsdisken på Coop. Vad gör man när jobbet tar all tid?

Det är tur att jag har ett roligt jobb! Jag har dock haft en dålig dag idag. Stressat med hjärtat i halsgropen och hela tiden känt mig steget efter.
Skönt att jag fått varva ner i kväll och att det nu bara är kväll- och helgpass kvar på schemat. Jag är verkligen kvällsmänniska.
I morgon kommer familjen och på fredag fyller Tias år. Då blir det kalas! :-)

God Natt!!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: