lördag 11 augusti 2012

Paket, tårta och bandy!


Idag har vi firat födelsedagsbarnet Tias med kaffe på sängen, paket och grejer. Lite trötta har vi varit då han, barnen och Gun kommit hit först efter tio igår kväll. Saga hade somnat tolv och vi övriga först vid ett.
-Sen vaknade Agnes klockan sex..! Hon förde väsen i en timme, somnade om och sov en timme till. Puh!


Vi frukosterade, klädde oss fint... Jag fixade snabblunch och så gjorde vi gofika som vi intog på verandan.


Saga och Gun hade gjort tårtan.


Gott var det.


Saga och jag myste lite innan jag for till Ljusnan vid 13.30.


Efter ett porträttjobb där fick jag bylsa på mig till tusen. Låna kläder av Elin som också vikar på foto, då hon hade regnbyxor och ullkofta på redaktionen.


För här skulle fotas bandy!! Träningsmatch mellan Edsbyn och Sandviken. Edsbyn vann. Och jag frös.
Efter ett fotbollsjobb och en massabildfixande fick jag sen fara hemåt.
Nu ska här sovas för kl 10 är jag på jobbet igen.
Men först ska ni få se vad fiiin jag var för tolv år sedan då jag gick på Forsa Folkhögskola och faktiskt träffade Tias!


God Natt!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: