fredag 17 augusti 2012

Vägen till doppet

Idag skulle det äntligen ske. Sista dagen innan Stockholmsvardagen kör igång skulle vi väl äntligen lyckas bada..!


Jag, småtjejerna och svärmor började med lunch på Måns-Ols i Sala. Men då försvann plötsligt solen och regnet tilltog i styrka tills det dånade mot markisen vi satt under och vi fick flytta oss en andra gång då Agnes visst blivit blöt i håret. Åskan dånade den med, men när Saga äntligen började bli klar med sin portion efter någon timme kom solen fram igen!!


Vi kunde alltså bre ut picknickfilten och äta nybakade bullar på stranden innan jag och Saga fick plaska i två timmar innan hemfärd.


Skönt!


Jag fick till och med simma lite på egen hand! ÄNTLIGEN!!


Sen for vi hem till Heby för middag och packande.


Väl i bilen på väg hem till Solna sedan fick Agnes titta på Bamse för första gången, på DVD!


Sen somnade hon och det blev Pippi för hela slanten.


Nu är vi nästan hemma. Tur det för jag börjar mitt pass på TV4 klockan 5.30 i morgon bitti.

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: