måndag 30 april 2012

Glada pärlor och ny frisyr

Nu ÄNTLIGEN har värmen kommit till stan.


Saga har fått en ny tuff keps...


... och Agnes har gett smörgåsrånet en andra chans. Det blev mest smulor även denna gång.


Roligare var det att få fruktpuré på balkongen medan mammas glass smälte i solen.


Liksom att gå till parken och titta på när mamma och Saga byggde sandslott efter en dag av hårt jobb samt pärlplattebyggande hemma i lägenheten.


Ja vi kände oss utsläppta när vi gick hemifrån strax efter klockan fem igår.


Och jag kände mig lite skyldig. Vi hade ju inte ens ätit än..!


Agnes tappade nappen i sanden så den blev panerad.


Annars var det urmysigt.


Vi blev kvar i en timme.


Det var pärlorna, de nyköpta fina från Panduro, som fick Saga att vilja gå hem igen.


Hon gjorde ett urfint halsband till mig!!


Och idag har jag gjort en utflykt. -Till frissan!


Trots en mysko kemisk reaktion under färgningsprocessen blev slutresultatet lyckat.


Och Agnes var supersnäll i vagnen under de dryga två timmarnas behandling.


Sen bar det av ut i solen, och nu ska här firas Valborg!

- Postat med min iPhone

Inga kommentarer: