torsdag 16 juli 2009

Vår finaste tjej!!!

Visst är hon underbar, vår Saga!
De här bilderna inramade ska faster Ankis få i födelsedagspresent av vår lilla tjej idag.
Saga, som sov fem timmar i streck inatt igen, precis som för två nätter sedan. -I sin vagga! Det verkar hända bara om hon haft en kväll då hon varit vaken och ätit nästan hela tiden.
Vid sex vaknade hon alltså. Jag ammade henne och då somnade hon igen! Och jag lyckades lyfta tillbaka henne till vaggan utan att hon vaknade! Två timmar till sov hon innan hon ville ha mera mat. Duktig tjej!
Jag sov dock inget mer. Mår ännu mer illa nu än under de två föregående dagarna. Vad har jag fått för elände i mig egentligen? Matförgiftning, maginfluensa, magkatarr??? Jag tror på något av de två första alterntiven... Vill inte sinka vår tur ut till Verkskär nåt mer så jag hoppas det vänder NU!!!!! Har 37,5 också, liiite feber alltså. Magknip... Fy tusan!!!
Ankis gosar med Saga i soffan nu och jag tror det är den bästa födelsedagspresent hon kan få. För Saga är på toppenhumör och ler sina soligaste leenden. Det ger lycka i själen.
Grattis Ankis!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt fina bilder på en mycket söt liten bäbisflicka, tycker kusinerna Oscar och Alvar, och mormor.