fredag 17 juli 2009

Skruttig men envis!

Gårdagen blev rätt jobbig. Min feber höll i sig och överskred 38 när kvällen kom. Illamåendet hade dämpats men jag hade magknip å diarré... Mådde inte vidare när vi hade filmkväll med Revolutionary Road, en riktig ångestfilm.
Vi la oss vid 2-3 på natten. Sov skapligt mycket och nu har i alla fall febern gett med sig. Jag är LESS på att vara skruttig och sitta å svettas i en het lägenhet i Solna centrum, vi utmanade ödet och är nu på väg ut till Roslagen! Ett stopp på IKEA i Uppsala först bara.
Jag har varit på rymmen själv idag också; shoppat amnings-bhar och annat välbehövligt i gallerian, självklart i racerfart för att snabbt hinna hem till min hungriga bebis.
-En härlig frihet att få shoppa lite. Och än mer härligt när man sedan får komma hem till sin älskade lilla skatt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: