torsdag 8 december 2011

Underbar fudge och spännande tomtar




Nu har jag kommit igång lite med julfixabdet vilket känns riktigt kul. Igår gjorde jag min toppengoda chokladfudge så nu har jag tre sorter! Smörkolorna gjorde jag i förrgår och innan dess snodde jag ihop jordnötsrutorna.



I gallerian är det väldans juligt så Saga har haft massor att titta på. Spännande för en tvååring som ju knappast minns de tidigare två jularna hon upplevt.
I natt fick vår stora lilla tjej flytta ur spjälsängen, då vi flyttat in hennes växasäng i sovrummet. Myyysigt tyckte Saga... innan hon vaknade på natten och ville över i vår säng. Sen var hon dessutom vaken större delen av natten. Och Agnes är ju förkyld vilket stör även hennes nattsömn... Så jag är glad att hon efter dagislämnandet var så trött att vi kunde sova bort hela förmiddagen. Det behövde vi!

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: