torsdag 15 december 2011

Klappköp, matmys och lysande renar




Idag efter att jag och Agnes lämnat Saga på dagis for vi till stan och mötte Ankis för klappköp på underbara Leksaksborgen och lite andra affärer.
Till lunch blev det laxpudding och gitterbuggare på Citykyrkans kafé. Agnes vaknade och var hur go som helst. Sen somnade hon igen och sov till kvart i sju på kvällen!!!
Tias hämtade Saga och Ankis for snart hem för att leka med gulltjejen medan jag kollade vidare på stan och även Tias for in en sväng för att köpa klappar.


Så fick jag äntligen se den påkostade julbelysningen.


Och kvart över fem mötte jag Saga å Ankis i Solna där vi drog till MAX och åt.

Mysdag! Och jag har redan gått över 16 000 steg idag vilket är tur med tanke på allt julgott man smäller i sig den här tiden på året. ;-)

Inga kommentarer: