söndag 27 februari 2011

Morgonjobb, förkylningsskrutt och mammaprestationer

Det är svårt att hinna blogga när man är superförkyld och jobbar morgonpass på morgonpass samt umgås all ledig tid med sin vilda dotter.
Igår hade jag en ledig dag. Feber och nån slags djup slemhosta gjorde att jag velat ligga framför TV:n och slappa hela dagen vilket Saga vilt protesterade mot. Hon vill nästan aldrig leka själv och igår var hon rejält missnöjd. Hon saknade definitivt stimulans då hon inte varit på dagis sedan i tisdags.
Så jag slet ut mig mer än jag tog igen mig kändes det som. Allt för att få dottern nöjd. Tias gjorde god middag och städade.
Den här morgonen har jag klippt inrikesgrejer mellan de hemska hostattackerna som varvats med nysningar och snytningar. Det dryper om mig så jag ska sprita redigeringen innan jag går hem för dagen. Hoppas förkylningen vänder snart!!

Inga kommentarer: