tisdag 22 februari 2011

Legolek

Klockan har passerat halv nio och jag har lagt mig i dubbelsängen med dottern. Hon ska somna är det tänkt men nu sitter hon upp och tussar på nattlinnet jag tänkte ha på mig tills Saga lade beslag på det. "Tuss" säger hon, gosar och mojsar med den svarta, mjuka tygtrasan. Så utbrister hon "Länning!" innan hon lägger sig ner och får sin vällingflaska. Mysigt.


Vi har byggt lego denna eftermiddag så det stått härliga till.


Riktigt kul, då vi blir lika uppslukade båda två och gör stora konstiga fantasipalats med elefanter och giraffer.


Jag har varit supertrött idag efter en rätt jobbig natt och tidig morgon med Saga, så jag hoppas somna kring nio jag med. Mycket för att orka med en mammadag imorgon. Sådana dagar gäller det att vara pigg och alert. Så... God Natt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: