lördag 19 februari 2011

Åh äntligen chokladsemlor!


Nu äntligen är det dags att testa semlorna från Chokladfabriken, med amaretto och grejer. Det är vi värda efter hemska gårdagen.
Jag gick ju upp redan två på natten, och fick en morgon med teknikstrul och jobbiga incidenter i redigeringen. När jag väl kommit hem till Solna för att stupa i säng ringde de från dagis och sa att jag skulle hämta Saga som tycktes vara på väg att få magsjuka! Jag hade yrsel av trötthet så jag slängde i mig en näve nötter och skyndade dit.
Det var helt ok med dottern men hon var svårsövd när vi kommit hem, och när hon väl somnat halv två var jag bara tvungen att ta mig lite lunch!
Så först kvart över tre fick jag lägga mig och sova i en timme. Puh..!
Idag har vi myst, städat och gåttven långpromenad i solen och kylan. -12, brrr...
Så nu blir det gofika och schlagermys!!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: