lördag 30 oktober 2010

Äntligen är jag och Saga i Trönö




Tågresan hit gick som på räls!! Saga var så snäll och go så det visste inga gränser.


Hon fick en egen plats där hon kunde äta russin, leka med sin muminservis och titta ut genom fönstret.


Nallen fick också russin.
Sedan åt vi jättegoda köttbullar i bistrovagnen. Saga var superglad och flirtade med en lite äldre pojke som satt i fönstret två bord bort. Gulliga ungar!


Först klockan två somnade Saga. Då hade vi hämtats av mamma och Christer och hunnit gå upp i Bergesbackan.


Lugnet här i Trönö är helt magiskt. Vilken kontrast till Stockholmsrusningen i tunnelbanan!
Jag har verkligen stressat runt i där i tre månader och knappt hunnit hämta andan! Och knappt hunnit vara med min dotter! Saga... Äntligen får jag vara med hemne flera dagar i sträck. Hon är helt underbar!!!
Nu ska jag gå upp och lägga mig, för jag är fullkomligt slut efter en tuff vecka och nu sist en dålig natt och en härlig men tuff lördag. I natt blir det vintertid, äntligen!! Men det lär inte betyda att jag får sova en timme längre, haha!
Natti natti!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: