fredag 15 oktober 2010

Rolig vecka!

Den här veckan har jag fått klippa State of Style från Milano Fashion Week, riktigt kul!!!
Saga har det dock tufft då hennes rethosta vägrar ge sig och alla tänder börjar komma upp samtidigt. Hon har ju haft åtta tänder sedan i våras. Och nu är resten på väg. Vår onsdag då jag jobbade kort dag så jag både kunde lämna och hämta henne på dagis blev inte så härlig som jag tänkt då Saga fick flera hemska skrikutbrott och var rosenrasande! Vi hade sovit dåligt på natten dessutom så den dagen var tuff.
Jag sitter på en gällt pipande tunnelbanevagn nu på väg till jobbet. Inte så trevligt men nu är det tågbyte.

Nu väntar kul jobb, fredagsmys med familjen och imorgon chokladfestival. Ibland är livet härligt!!!


- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: