tisdag 11 januari 2011

Nyårsfina

Så här fin var Saga på Nyårsafton i Trönö. Kläderna hade hon fått i julklapp av Rogers storfamilj nere i Skåne. H&M rockar!
Jag körde Lanvin for H&M-kjol och Edblad-halsband. Jag hade även plattat till håret med hjälp av en platt-tång för första gången i mitt liv. Men inte sista. Frälsningen var nära!!
Tias hade skjorta och fluga från Lanvin for H&M, julklapp från Ankis och riktigt snyggt!! Mamma tog bilden.
Vi hade en superfin nyårsafton i Trönö med pulkåkning på dan och trerätters middag vid kaminen framåt kvällen.
Saga var söt som en tårtbit.
Mamma och Christer var också fina förstås. De blev dock inte lika flitigt fotograferade. Och så måste jag sova NU, så det hinns inte med något mer helt enkelt.
Jag har precis lagt in en länk (längst upp till höger) till min nya foto-hemsida, så kolla gärna in!

Inga kommentarer: