onsdag 5 januari 2011

Barracudatider och Sagaord

... innebär no time for blogging!! Hur jag än försöker bättra mig kommer jag ändå i säng för sent... och jag har massor att göra som jag inte hinner.
Nu har jag dock fått en utmaning som SKALL GENOMFÖRAS! -jag har blivit antagen som testpilot på Cewe Fotoböcker! Hoppas de är bra för jag får göra en bok gratis!!! Det blir en Saga-bok förstås.
Saga ja... Hon ville ha en "backa" (macka) efter frukostgröten nu på morgonen, som alla andra mornar. Och när pappa Tias började bre smör på den utbrast hon "Härligt!" Nya ord varje dag, och detta hade hon ftt efter mig, haha!
Saga sov oroligt i natt och fick ligga i vår säng från 5.15. Inte superkul då hon envisades med att ligga på tvären och sparka på sin stackars trötta mamma. Men men, jag är även en lycklig mamma som har en sådan helt underbar dotter. Jag hade god lust att ta med henne till jobbet idag, bara för att få pussa och krama henne massor!!!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: