tisdag 25 januari 2011

Innan jag somnar...

... ska ni få en liten dagsrapport.
Jag har varit helt slut idag efter att Saga legat på tvären i vår säng och sprattlat hos mig hela natten. Hon somnade sju i kväll vilket är riktigt tidigt för att vara henne. Trött hon med.
Även jag ska lägga mig snart. Jag har en ilsken variant av PMS parallellt med tröttheten och allt har krånglat grymt mycket för mig under dagen. -Jag försöker skaffa en ny snygg mailadress men det vill sig inte trots att jag köpt mig ett domännamn. Vill ha den på Gmail men det verkar hopplöst vilket har stoppat upp visitkortsproduktionen än mer. Jag kan ju inte beställa visitkort med fel mejladress på!
I morse efter att jag lämnat Saga på dagis var jag effektiv eller ineffektiv, vad du vill, då jag tänkt reklamera en tunika på PLAGG, dvs byta den mot en likadan fast hel, samt köpa matchande örhängen till mitt julklappshalsband. Det slutade med att jag kom ut med en hel kasse kläder. Rean hade precis kört igång och det var halva priset på ALLT! Så jag köpte en hel del kan man säga. En Desigual-kappa, lite tunikor och smycken. Superfiiint!!!
Nu säger jag God Natt och hoppas på en natt fylld av sömn och återhämtning som ger nya krafter under morgondagen.

Inga kommentarer: