söndag 16 januari 2011

Bromma Blocks

Idag var det dags att besöka Bromma Blocks för första gången.
Jag hade räknat med lite klädshopping men kom hem med en helt galet chockrosa
våg med blåbär på och en lika färgglad termosmugg (då Saga pajat min förra) i favvomärket Rice! Nordic blev f
avvobutiken med underbar färgsprakande fantastisk inredning och förvaring i min lite galna stil. När vi fixar Sagas rum ska jag köpa de små men viktiga detaljerna där, som knallcerisa och gula snirkliga plastramar.


Lunchen åt vi i en trädgårdsbur med klängväxter.



Fiiint! Men Saga blev jätterädd för mannen som satt bakom oss. Här har hon fått ta av sig haklappen och kommit till mamma. Hon följde mannen med blicken långt efter att han gått ut. Sen fick jag mata henne. Sicke tok!



Saga fick leva loppan på leksaksaffären innan hon somnade i vagnen.
Under eftermiddagen har vi haft syrrans familj här på snabbfika, å så har vi städat som sjutton. Tias tog ut granen så nu är det gjort!
Och sen Saga somnat har vi sett på Morden i Midsomer och ätit ost då jag fått ont i magen.

Natti natti

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: