söndag 20 maj 2012

Redo för visning!!!

 Nu har vi lämnat vår lägenhet inför visningen som äger rum i morgon och på måndag. Kom och köööp!!! :-)
Jag och Tias har jobbat som små djur den här veckan för att få lägenheten i ordning. Vi är glada att vi hade städat så bra inför fotograferingen för två veckor sedan då vi nu slapp skrubba så hårt... samtidigt som vi är smått chockade över hur snabbt det blivit dammigt igen!!!
Denna städomgång har även kyl och köksskåp fått sig en omgång. -Man vet ju inte var folk kollar!
I morse hann vi med en mysfrukost.
 -Och till och med en liten fotografering av barnen!
 Så fiiina!!! I nästan likadana tröjor.
 Mina bästa i världen.
Sen körde Tias Saga till Spånga där hon fick leka med Ankis hela dagen medan jag och Tias städade som dårar.
 Agnes var jättesnäll nästan hela tiden. Den enda stund hon var ledsen tog jag fram bärselen så hon fick sitta på min mage medan jag gjorde kaffe och åt glass på balkongen. Myyys!!!!! Efter det var hon väldigt nöjd. -Låg på golvet och pratade högt för sig själv medan hon utforskade sin omgivning.
Först efter sju kunde vi lämna hemmet. Det blev varsit drive-in-mål på MAX innan vi hämtade Saga och for till Heby.
Det känns nu otroligt skönt att vi är klara med städningen och att visningen nu äntligen kör i gång, samtidigt som vi är galet trötta. Jag har ju inte ens fått sova på nätterna då stackars fina Agnes haft sådan läskig hosta.
Lite konstigt känns det nu att okända människor skall strosa runt och syna vår lya i sömmarna medan vi solar oss och grillar korv i Hårsbäcksdalen..! Konstigt och virrigt. Vad händer nu?? Hoppas solen värmer oss i morgon och att korven är god, så tar vi det andra sen.

Inga kommentarer: