fredag 15 april 2011

Sista Barracudadagen... igen ;-)




Ja, nu är jag klar för den här gången, och FASHION som jag klippt de senaste fem veckorna har premiär i SVT den 26 april. Jag har klippt program 3 (London) och 7 (Herrmode), så kolla gärna!!!
Kul har det varit. Och idag blev det lunch ute i solen igen... God indisk hämtmat i för stora mängder. Mår illa än, men gott och mysigt var det!


Det blåser lite idag och är inte lika sommarvarmt som igår, men det ska bli varmare i helgen säger de. Och sen har jag lyckats få mig en påsklovsvecka!! Jag och Saga tar tåget till Trönö på måndag morgon och ett par dagar senare kommer Tias. Härligt ska det bli. Fridträff och påskafton hos mamma stundar. Jag har inte varit "hemma" sen nyår så det är verkligen på tiden!!
Nu rullar jag hem mot Solna med tunnelbanan och hoppas bli fri illamåendet och kunna njuta av fredagsmys med världens bästa familj.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: