lördag 30 april 2011

Galen Valborg

Egentligen pallar varken en tvååring eller en gravid kvinna att vara igång som vi varit idag.


Jag fick i och för sig sovmorgon efter gårdagens fest med TV4-facket på Natiinalmuseum. Men sen blev det Megaloppis i Solnahallen med Svante och hans familj. Kul!! Förutom att jag inte hittade några fynd alls (!!!) utan bara tröttade ut mig fullständigt.
Saga och Svante fann varann riktigt när vi var på MAX och skulle äta. De sprang omkring och tokskrattade och var helt galna!!


Saga hade fiiina kläder på sig idag, som hon valt själv i klädskåpet.


Efter shoppingturen somnade hon redan i den skraltiga sulkyn, helt utmattad. Så Tias lade över henne i spjälsängen. Finast!
Efter mellisfika sen och en massa strul kom vi till slut iväg, toksent, till Pelle och Emma i Saltis, där vi fick god middag. En liten Valter (med föräldrar) var där samtidigt, så nu fick Saga ännu en lekkamrat!


Och när vi tog en kvällspromenad skulle hon minsann hålla Pelle i handen.


Vi råkade av en slump hamna mitt i "Vintern rasat ut" och braständning på en båtklubb, vilket var supermysigt!


Saga var inte riktigt på hugget men blev snart rätt nöjd igen.
Vi fick rabarberpaj och for hem alltför sent egentligen. Saga kom i säng först 22.45!!!
Nu ska även jag sova.
God Natt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: