måndag 25 april 2011

En resedag med SOL

Även om det var tråkigt att lämna ett vackert, soligt Trönö med gårdsplan där Saga kunde gå ut när hon ville... kändes hemresan nästan som semester!


Vi åt på MAX i Uppsala i 1,5 timme och Saga fick ner en hel MAXBOX!! -Med äppelbitar. Och lite strips från oss.


Mysigt var det och Saga var lycklig som en liten solstråle!


Sen gick vi till IKEA och Hon fick åka kundvagn.


Fortfarande kul, men det slutade förstås i skrik och kalabalik då det ju var hög tid för hennes middagslur.

Vi kom i alla fall hem till slut och fikade på balkongen. Saga sov en timme och sen har vi haft fullt upp med att koppla in mitt kontor, sätta upp hylla på Sagas rum, handla, göra mat och greja.
Just nu tankar jag in en hel hög bilder på datorn. Äntligen. Kommer att ta tid att gå igenom. Och jag måste sova för vi ska upp vid kl 6 imorgon bitti. När ska jag hinna fixa bilder och blogga??
Snarare än jag tror kanske...

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: