tisdag 26 april 2011

Nyklippt!!




Så här såg jag ut när jag lämnat Saga på dagis imorse. Och någon jätteskilnad blev det kanske inte efter en och en halv timme i frisörstolen. Men BÄTTRE blev det helt klart med lite ljusa guldiga slingor och hår jag skall kunna ha utsläppt utan att se ut som en 70-talsrocker.


Det blev en shoppingdag sen, då jag hittade en helt suverän klädbutik vid St Eriksbron. Agora hette den och de säljer både Desigual och Lavand. Och ett märke som blev ny favorit idag, Masai.
Jag köpte två ursnygga klänningar som blir jättefina även med mage i, samt en tunika och ett par vida Capri-byxor. Inget budget alls... men det är kläder jag kommer att kunna ha länge länge! Kvinnan som hjälpte mig var ärlig, hade superbra tips, bra smak och stenbra koll på läget eftersom hon själv fött fem barn.
Efter detta köpte jag en helt nyutkommen Odd Molly-kofta på 30%! Och tre superbilliga plagg på H&M.
Jag fick kasta i mig mat hemma före två sen (vrålhungrig) innan bussen gick till KS och infomötet om äggallergi. -Ett gruppmöte där alla ringt återbud utom jag, haha!
Nu sitter jag på bussen, snart hemma!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: