måndag 14 mars 2011

Skaldjursfest med Barracuda

Ja det blev en rivstart på mitt fem veckors frilansande på Barracuda. Förutom en dags grottande i London Fashion Week och ett kärt återseende av härliga Barracudagänget blev det avtackning av tre medarbetare... inte kul att de slutar!! Men en trevlig middag på Urban Deli fick vi.


Lite ironiskt att JAG hamnade på värsta skaldjursfrossan...



Jag som nästan är RÄDD för skaldjur! Nadja (bilden) gjorde skaldjurspremiär ich fick diplom.

Jag beställde in en mystisk medelhavsfisk istället...


... och åt en himmelsk efterrätt, chokladkaka direkt från ugnen, flytande i mitten och med rostad mandel och glass uppe på. Fick ett specialté till, som skulle verka rogivande för kvinnor..!!


Även restaurangens väggar talade sitt tydliga språk.


Och här har vi Anna med Jossan och Natalia som precis slutat... Nadja slutar i slutet av mars, så det blir tomt!
Nu är jag hemkommen och på väg ned i sängen där min familj redan ligger nedkrupen. Mysigt!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: