söndag 13 mars 2011

En hektisk helg...




Jag är helt slut efter helgen som nu avslutats med ett intensivt redigeringspass 12-20 på TV4. Extrasändningar 14.30 och 16.55 på grund av naturkatastrofen i Japan har resulterat i extra mycket jobb förstås. Jag har klippt illavarslande inslag om kärnkraftsfrågan till de två extrasändningarna samt 19-sändningen.
Igår hade jag en ledig dag somn ägnades åt en promenad in till stan och på kvällen inflyttningsfest hos en kompis på fyran och dessutom bor i Solna. Supertrevligt! Men efter 18 200 steg på stegräknaren och till det en sen natt kan jag inte påstå att jag känner mig utvilad.
Imorgon börjar mitt fem veckor långa frilansuppdrag på Barracuda där jag skall klippa två avsnitt av State of Style. Kul och minst sagt omväxlande. Hade dock behövt denna dag till vila, återhämtning samt uppladdning inför det som komma skall.

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: