onsdag 23 mars 2011

Londonmode, Persbrandt och Sagabad

Jag jobbar vidare med att klippa Londonprogrammet i State of Style, eller Fashion som det heter i SVT.
Vi har svärmor, Sagas farmor, på besök i två dagar så Saga har fått vara hemma lite. Dagisdagarna blir ju så långa nu när vi lämnar henne före halv åtta.



Men Saga tycks ha det bra oavsett om hon är hemma eller på dagis.
Igår kväll fick hon bada skumbad vilket resulterade i mycket plask och blöt mamma. Allt medan Tias filmade med självaste Persbrandt vid Slussen!! Jo då, statist i nya Hamilton-filmen är han nu.
Jag missade istället ett träningspass, och det blev bullfika med svärmor... efter våfflorna. Kändes inte helt ok. Kommande tre tisdagar ska jag i alla fall träna, då de ju flyttat Easyline till 19.30 vilket innebär att jag bara missar en kvart med vaken Saga istället för en och en halv timme som det ju blir om jag tränar tidigare på kvällen.
Jag är på T-Centralen nu och går snart på tåget mot Gärdet. Barracuda väntar och kanske är jag först där även idag!

- Bloginlägg från mobilen ;-)

Inga kommentarer: