onsdag 20 juni 2012

Shopping, party och sommarlov!






I går var Sagas sista dag på dagis för denna termin! Så jag lockade hem henne med löfte om glass på balkongen där set visst blåste det som sjutton!! Pigelinen och Magnumarna var dock lika goda ändå! ;-)



Sen var det dags för mig att byta om och fixa lite inför kvällens partyyy hos syrran! Jag blev glatt överraskad att en av mina favvoklänningar från 2010 matchade med dagens shoppinglycka; en ursnygg turkosblå Odd Molly-kofta!!



Älskade syster Elin är ju mästare på att fixa. Så det blev en hejdundrande matfest!



Och innan vi åt fick vi en dansföreställning av Oscar förstås. Superduktige killen!



Idag har det gått lika trögt som vanligt... eller snarare ännu segare... att komma iväg mot Hälsingland. Vi har fuskstädat ifall en ny spekulant vill kolla på lägenheten när vi är iväg. Och så bajsade Agnes precis när vi satt oss i bilen. Shit happens! ;-)
Klockan är nu kvart i fem och jag ska vara på vikarieträff på Söderhamns Kuriren klockan sju. Hoppas jag hinner och att barnen får något att äta innan de blir vrååålhungriga! Nu har Saga somnat så jag ska också försöka ta mig en power nap.

- Postat från min iPhone

Inga kommentarer: